3 Aralık 2008 Çarşamba

"İLAÇ GİBİ RADYO" BUNLAR

-İmana Karşı- “İlaç Gibi Radyo” Bunlar…

Bu sayfada mümkün olduğu kadar yorum yapmayıp, sizi konunun “kahramanları”nın sözleriyle baş başa bırakmak istiyorum. Çünkü fazlaca yoruma hacet bırakmayan, yine çok vahim bir konuya değineceğim. İstatistiksel olarak bakıldığında %99’unun Müslüman olduğu söylenmesine rağmen, “Allah/yaratıcı yoktur, kainattaki her şey kendiliğinden, tesadüfen var oldu, sonra da evrimleşti" diyerek İslamiyet’i ve hatta tüm dinleri toptan inkar eden evrim teorisinin doğru olduğunu söyleyen gazetelerin günlük tiraj toplamlarının 2 milyon 800 bini bulduğu ülkemizde, basındaki bu vahim tablonun bir benzerine maalesef radyoculukta da rastlamaktayız. Sözde bilimsel kılıfa sarılmış çocukça yalanlardan ibaret olan evrim teorisi, herhangi bir yaratıcının varlığını inkar ederek biz Müslümanlar’ın ilahı olan Allah(cc)’a küfrederken, diğer taraftan bugün ülkemizde nüfus cüzdanının din hanesinde “İslam” yazan kimi şarkıcılar ise, kendilerini dinleyenlerin %99’unun Müslüman olduğu kitlenin ilah olarak tanıdığı yüce Allah(cc)’a hiç utanmadan, sıkılmadan ve korkmadan –haşa- “unutkan”, “kör”, “sağır” küfürlerini edebilmekte, O’na ortak koşabilmekteler. Sözlerini okuduğunda Müslüman bir kişiyi derhal dinden çıkaran küfürlerden oluşan bu şarkılara pek çok müzik türünde rastlanabilmesine karşın, en çok arabesk müzikte rastlanmaktadır ve işin vahim tarafı; aşağıdaki küfürlerin hemen hemen her gün yayımlandığı Kral FM, şu an %33.7 dinlenme oranı ile Türkiye’nin en çok dinlenen 2. radyosudur. “İlaç gibi radyo” sloganı ile esasında yayımladığı küfürlü şarkılar nedeniyle “İmana karşı ilaç gibi radyo” çağrışımı yapan radyonun bir diğer sloganı ise “Önemli olan dinlemek değil, aşılamak”. Yani önemli olan; aşağıdaki küfürleri daha çok insanın dinlemesine, mümkünse küfürlü şarkıları söyleyerek dinden çıkmalarına vesile olmak! Sözlerini okuyan Müslüman’ların imanlarını gideren şarkıları her gün çalan Kral FM’in bir diğer marifeti ise “Bir tanrıya taptım, bir sana taptım” gibi şirk(Allah’a ortak koşma) sözleri içeren şarkıları söyleyen şarkıcılara “İmparator”, “Baba”, “Kraliçe” gibi sözde onurlandırıcı lakaplar yakıştırması.

Lafı daha fazla uzatmadan, gelelim bugün her arabesk müzik radyosunda çalınan, fakat aslında şeytanın bile ağzına almayacağı, imanı gideren küfürlü şarkı sözlerine. Evet, aşağıdaki şarkı sözlerini en büyük düşmanımız olan şeytan bile söylemez, çünkü: “… Şeytan insana, “İnkar et” der; insan inkar edince de, “Şüphesiz ben senden uzağım. Çünkü ben âlemlerin Rabbi olan Allah’tan korkarım” der.”(Haşr Suresi-16)

ARABESK MÜZİK, KÜFÜRDE BAŞI ÇEKİYOR

Aşk olmasaydı böylesine yanmazdım,
Senden bir melek yaratıp, secde edip kalmazdım.(Orhan Gencebay)

sözleri “Allah’tan başkasına ibadet ve kulluk etmeyin”(Hud-26) vb. ayetleri inkar etmektedir.
-
"Ne yaptın deme lan Allah’sız,
Sana taptım, taptım, taptım, taptım be yav."(Hakkı Bulut)

Bu adi şirk(Allah’a ortak koşma) sözleri her ne kadar açıklamaya lüzum bırakmasa da “…Allah’tan başkasına kulluk etmeyesiniz diye ayrı ayrı açıklanmış bir kitaptır…”(Hud-2) vb. pek çok ayeti inkar eden bir şirk olduğunu belirtelim.
-
Ben seni sevmekten başka ne yaptım,
Bir tanrıya taptım, bir sana taptım. (İbrahim Tatlıses)

sözleri yine “(Allahım!) Yalnız sana ibadet ederiz…”(Fatiha-5) vb. ayetleri inkar eden bir şirktir.
-
Tanrımdan sonra sen, taptığım diyorsam (Orhan Gencebay) : Şirk

Ben sana öylesi taptım inan (Ebru Gündeş) : Şirk
-
Madem unutacaktın,
Beni neden yarattın? (Ebru Gündeş, İbrahim Tatlıses, Müslüm Gürses)

Yaratıcısına –haşa- “unutkan” diyebilecek kadar alçalabiliyormuş demek ki insan!
-
Kuluna kul oldum, severek taptım. (Rober Hatemo, Selami Şahin) : Şirk

Benim sana yaptığım canım,
Aşk tadında ibadet. (Ebru Gündeş) : Şirk

Secde ettim aşka taparcasına,
Uğrunda tanrının yolundan oldum. (Müslüm Gürses) : Şirk

Ne olursun tanrım etme bu kadar,
Hem yaratıyorsun, hem unutuyorsun. (Selahattin Özdemir) : Yine adi bir küfür.

Kula kul olmak var sevda yolunda,
Aşkım iman demek tanrı katında. (Müslüm Gürses) : Şirk
BUNLAR DA KLASİK/POP MÜZİKTEKİ KÜFÜR ÖRNEKLERİ

Ben imkansız aşklar için yaratılmışım. (Erol Evgin)

Oysa bizi yaratan, “Ben cinleri ve insanları, ancak bana kulluk etsinler diye yarattım.”(Zâriyat-56) buyurdu.
-
Seni sevmek ibadetim. (Erol Evgin) : Şirk

Tanrı unutmuş olsa da… (Sertab Erener) : Küfür

Duy bizi tanrım, duy da yardım et
Duy bizi tanrım, gör bizi tanrım (Soner Arıca)

Beni de gör ya Rabbim
Gör de bak ne haldeyim (Gökhan Özen)

Oysa bizi yaratan, “…Şüphesiz Allah, hakkıyla işitendir, hakkıyla bilendir.”(Bakara-
181) buyurdu.
-
İlahımsın, sevdiğimsin,
Sen benim her şeyimsin.(Tanju Okan) : Bu şirk sözleri, bir insanın geride bırakabileceği en çirkin miras.

Şimdi bir bakalım yüce Allah, kendisine ortak koşarak iftira atanlar hakkında neler buyurmuş kutsal kitabımızda.
“Ey iman edenler! Allah'a ortak koşanlar ancak bir pislikten ibarettir…”(Tevbe-28)

“Şüphesiz Allah, kendisine ortak koşulmasını asla bağışlamaz. Bunun dışında kalan(günah)ları ise dilediği kimseler için bağışlar. Allah’a şirk koşan kimse, şüphesiz büyük bir günah işleyerek iftira etmiş olur.”(Nisâ-48)

“Onları tümüyle(mahşere) toplayıp da Allah’a ortak koşanlara, “Nerede, ilah olduklarını iddia ettiğiniz ortaklarınız?” diyeceğimiz günü hatırla”(En’âm-22)

“Kıyamet günü Allah’a karşı yalan söyleyenleri görürsün, yüzleri kapkara kesilmiştir…”(Zümer-60)

SONUÇ: HER HARAMDA BİR PİSLİK BULUNUR

100 sene önce bu toprakları bizlere kazandırmak, küfrün hakimiyetine engel olmak için fedakarca, gözünü kırpmadan “Allah Allah” diye savaşıp canlarını veren kahramanların torunlarının bugün radyolarından, hoparlörlerinden o cephelerde adını anarak yardım istenen Allah’a edilen küfürler ve şirk sözleri yükseliyor. Atalarının kemiklerini sızlatanlara yazıklar olsun!

Yüce Allah(cc), bir şeyi haram etmişse o şeyin altından mutlaka bir pislik ya da insana zararı dokunan bir şey çıkıyor. Sitemizin “Müzik” bölümünde haram oluşu ayrıntılarıyla ve kanıtlarıyla anlatılmış olan çalgıların eşlik ettikleri şarkıların altından ne pislikler çıktığını bu sayfamızda görerek şahit olduk. Allah(cc) korusun, yukarıdaki ve benzeri küfür içerikli şarkıları söyleyen ya da geçmişte söylemiş bir insanın, imansız ölmemek için derhal bu suçundan dolayı tevbe etmesi, iman tazelemesi gerekir. Ayrıca mümkün olan en kısa zamanda çalgı aletlerini dinlemeye de tevbe edip, buna kesin bir son vermek gerekir. Küfürlü ve ahlaksız söz içermeyen şarkıların çalgı aleti olmadan söylenmesi ve dinlenmesinde bir mahzur olmadığı güvenilir fetva kitaplarında yazılıdır. Yine Peygamberimiz(SAV)’i öven sözler içermesi nedeniyle bir tür ibadet hükmünde olan ilahilerin asla çalgılı olarak dinlenmemesi gerektiği, bunun haramı ibadete karıştıran bir Hristiyan adeti olduğu “İlahi Dinle”-Me! bölümümüzde ayrıntılarıyla açıklandı. Şimdiye kadar müzikle, çalgı aletleriyle okunan şarkılarda reel olarak bulunan, yani aşikar olarak duyulan küfür vb. pisliklerden bahsettik. Oysa çalgı aletlerinin haram kılınmasının özellikle bu zamanda çoğu kimseler tarafından daha zor anlaşılabilecek manevi yönü de bulunmaktadır. Bu konuyu ise “Çalgı Yasağının Manevi Yönü” sayfamızda ayrıntılarıyla açıkladık. Bütün bu kanıtlı bilgilerden sonra çalgı dinleyip dinlememek konusunda karar insanlara kalıyor, bizim yaptığımız sadece hatırlatmak.

Hiç yorum yok: